Skip to content

sedih..dan geram!

August 4, 2006

pukul 1 tadi hantar maid saya dan anaknya ke bus stand. rasa sedih sangat.. dah rindu dah kat dorang.😦 rumah dah sunyi sepi. waaa..takpelah, nanti b4 raya dorang datang lagi. haaa..cakap pasal raya, barulah tersedar hujung bulan depan dah nak puasa!!! baca paper tadi, puasa dijangka 24th sept, raya 24th oct! wah wah wah! cepatnyaa…

haaa..pastu on the way balik rumah, dah masuk jalan ke taman aku ni.. adalah satu kereta bmw ni boleh tak sabar nak potong jugak aku, boleh siap hon tu..geram je, rasa nak langgar ke belakang kereta dia tu! masalahnya lorong tu one-way lane yang luas, dua setengah kereta boleh lalu. bukannya aku bawak slow, dan bukannya aku halang jalan ko! takkan aku nak bawak kereta ketepi sampai divider jalan! atau pon orang tua tu tak reti nak bajet jalan! b***h! helo? nak cepat2 gi mana? bukan ada masjid pun kat sini kalau nak berkejar gi solat? dahlah tak solat jumaat!! dah lah takde sticker, ko ingat kereta ko tu bmw pak guard tu takut, pastu senang-senang bagi ko lepas? b***h punya orang tua!! eii teruk betul perangai! geraaammmmm!

~fuh, ok lepas geram kejap..hehe..

seminggu ni my bro yang kat matriks tu cuti. so, belum tinggal sorang-sorang lagilah kat rumah ni. esok, nak jumpa bfku yang dicintai! dah sebulan tak jumpa. ahad, mak ajak abah, saya & bro main bowling kat ampang. ye yeah! sabtu next week, nak piknik dengan geng UTM saya, and next and next week or next and next and next week gathering di SSP kolam ayer. insyaAllah. cuma menunggu pengumuman rasmi from anem & shera.

No comments yet

Leave a Reply

