Skip to content

sayang saya lulus CCNA!

August 23, 2006

first of all.. alhamdulillah, my dear faez passed the CCNA exam!!! yeah im very happy for u sygku! dah tak payah cuak lagi k! muaahhss!!!


lepas maghrib tadi pergi siram pokok bunga neighbour sebelah. harini baru terhegeh-hegeh nak siram..hehe saya cuak ok cos dia balik frm hawaii harini atau esok, habislah tengok bunga-bunga dia dah layu sebab saya tak siram!!! sempat tak agaknya bunga-bunga tu nak segar balik dalam masa beberapa jam?? aiyookk padan muka! abah dah banyak kali bising suruh siram but well… u know laa saya sangat malas.

exam SPA? the q on JPN, sekali pandang aku terus hitamkan kementerian hal ehwal dalam negeri. then bila check lagi sekali ada bisikan di telinga (eceehh macam cerita hantu pulak..) ~bukan tu jwpn dia, salah, pikir balik~ haha.. and this very bijak friend of yours pergi padam jwpn tu & marked Jab. Perdana Menteri??! ada ke? lepas ni mmg akan ingat selalu, first instinct is usually right!!!

okie dokie..problem la streamyx malam nih. nyampah!

No comments yet

Leave a Reply

