Skip to content

Selamat Hari Raya

October 19, 2006

Di kesempatan ini, diriku ingin memohon ampun dan maaf atas segala salah dan silap yang pernah ku lakukan kepada kawan-kawan semua, halalkan makan minumku. Moga raya tahun ini lebih bermakna buat kita semua, insyaAllah..

berhati-hati di jalan raya..especially yg balik jauh-jauh tu (shera, erin, wanie, eyda) jumpa lagi dah balik raya nanti. jangan makan banyak2 sangat tau!!! nanti balik raya gemoks lak..

to my regular visitors… (i think laa.. hehe) cik anem, shera, nisa, fizz, erin, eyda, ecah, wanie, addib, naimz, sueanim (raya kat tampin singgah rumah aku k, kalau tak ketok kepala!) dr shoe, fadilah, gadis Kacak and not forgetting yg lain2 jugak..

Maaf Zahir dan Batin, 0-0 ok korang!!! sayang korang sangat2.. Selamat Hari Raya Aidilfitri!!!🙂


jemput datang raya ke rumah ok!!!!

p/s: my clumsy sista fizz (jgn sedih k, sooo sori bebeh aku tido td.. esok k crite..)

No comments yet

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: