Skip to content

12.09.2007

September 12, 2007

Today is my 4th Anniversary with Encik Faez. Alhamdulillah.. Happy Anniversary to us.🙂

Visual Poetry - ImageChef.com

Next year panjang umur murah rezeki insyaAllah kita tukar anniversary date baru plak ye bang.

Esok bermulanya  Ramadhan. Malam ni mari kita ramai-ramai bertarawih di masjid ye.. Petang ni nak kena beli makanan untuk sahur esok. Ala kadar jela nampaknya sebab masing-masing tak pandai sangat memasak. Kesian. 

Sempena bulan Ramadhan yang mulia ni, saya nak memohon kemaafan dari sahabat semua atas segala salah-silap, moga-moga segala amalan di bulan Ramadhan ini sentiasa mendapat keberkatan dan kerahmatan dari-Nya. InsyaAllah.

17 Comments leave one →
  1. shera permalink
    September 12, 2007 5:52 pm

    ahaha..happy anniversary dear😉
    yea..aku pon doakan korg kawen cepats =) aminn

  2. nisa permalink
    September 12, 2007 9:32 pm

    Salam Ramadhan cik Hamizah🙂 moga sama-sama mendapat keberkatan di bulan mulia ini😀

  3. idawanie permalink
    September 12, 2007 10:34 pm

    Happy anniversary!
    n Slamat berpose😛

  4. September 13, 2007 8:08 am

    happy anibersari mizah!!!😀

    slmt berpuase jugak!

  5. nurhamizah permalink*
    September 13, 2007 8:57 am

    shera, insyaAllah. doakan aku sentiasa🙂 harap-harap ni puasa terakhirku sebagai seorang bujang. hehe.

    nisa, idaku, cik aida – thanks!!🙂 selamat menjalani ibadah puasa..

  6. roommate permalink
    September 13, 2007 1:43 pm

    cik mizah…sbbkan anda dh nak kawen…
    ape kate tetiap hari anda masak utk sahur…
    sebagai training tau..

  7. sueaniim permalink
    September 13, 2007 1:45 pm

    selamat berpose jugaaakkk..buatla countdown berape bulan lg nak kawen..bessss woo.ahahahah.aa taun dpn kene masak untuk hubby time sahur.malassnyeeee

  8. nurhamizah permalink*
    September 13, 2007 2:11 pm

    roommate ku cik nad, terima kaseh atas nasihat mu. tp aku perlukan pertolongan ko. sbb ko LEBIH HEBAT memasak dr aku. hehehe. aku xreti masak kesiannye. kesian faez. kesian abg kan bang? surayaaaa tolong ajar masak-masak plsss! and suraya, aku pon tak sabar nak kena masak untuk hubby ku for sahur (walaupun aku x reti masak) hehe.

  9. idawanie permalink
    September 13, 2007 2:30 pm

    wakakaka.. mizah, bkn mizah mmg terer memasakke?? x perlula en faez tu riso2.. tp btol tu..praktis la this pose dlu.. plg penting, praktis bgn kol 430.. kalo da praktis msk, tp x praktis bgn awl x gune gak..haha

  10. nurhamizah permalink*
    September 13, 2007 2:45 pm

    hehe. sebenarnya aku tau masak. bukan tak reti langsung. (cheehhh pecanggahan rstatement) aku tau masak gulai ape. tapi xdela terrer. hahaha. boleh percaya ke ni? a’ah ida, ituuuuuuuuuuuuuuu lagi susah nak buat dr masak.bayangkanlah betapa susahnya aku nak terjaga hari-hari walaupun 2 jam lewat dr 4.30 pg dan walaupun alarm bunyi betul2 sebelah telinga.kesiannye kat diri sendiri!!!tp xpe, encik faez sila berlatih bgn awal dr skrg ok.

  11. September 13, 2007 5:41 pm

    Happy Anniversary & Selamat berpuase🙂

    Puase bujang yg terakhir InsyaAllah utk ramai di antara kte😉

  12. September 13, 2007 10:32 pm

    selamat berpuasa and happy anniversary😉

  13. September 13, 2007 10:42 pm

    happy anniversary cicak the second! ye..ye..aku doakan ini last ramadhan sebagai org bujang! ehehehe..

  14. sueaniim permalink
    September 14, 2007 9:37 am

    aku kat sini masak ikut turn tp aku duk ulang2 lauk same jaa…manenye nak pandaaiii kakaaakk.b4 tido ko g tepuk2 la bantal ckp nak bgn 430.insya allah leh bangun.tp kalo dah tido mampuss mmg x bangunlerrr

  15. nurhamizah permalink*
    September 14, 2007 10:43 am

    thanks aien, erinchunk & thir!! selamat berpuasa to u guys too.🙂

    cicak the first, doakan selalu tau! hehe. hey jomla berbuka sama-sama, and nak merasa naik getz baru, ye yeh!

    suraya, balik rumah wiken ni aku berazam nak tajamkan skill memasak ku insyaAllah. lagipun kakak aku ade die ajar tak marah2. kalau kena dgn mak saya matilah sayaaa!

  16. idawanie permalink
    September 14, 2007 9:54 pm

    sue punyer tips tu ok gak..
    hehe..
    slalu kalo niat leh bgn kot..

  17. aylahoney permalink
    September 14, 2007 10:32 pm

    sorry laa lambat lak aku wish.. hehehhe.. been bz these days laa makcik.. submissions sokmo.. so, happy anniversary.. may you have a wonderful life ahead.. selamat berpuasa juga.. practice laa ape2 yg patut mizah.. tapi masak ni kalau tak reti pun, bila terpaksa, kuar jugak skill tu.. hehehhe.. dun worry too much.. daa!!

Leave a Reply

