Skip to content

Nak tau..

December 17, 2007
  1. Rindu gilerrr kat tunang saya sebab dah sehari tak dengar suara dia. Blame him coz tak activate roaming service (walaupun dah berbuih mulut saya suruh! grrr!)
  2. Dan saya tak sabar nak tunggu tunang saya call malam ni.
  3. Bill Maxis kitorang bulan ni bakal melambung-lambung sebab saya gatal-gatal surf internet pakai 3G. Sori sayang..walau apepun, hadiah-hadiah from Vietnam jangan lupa dibawa pulang. šŸ™‚
  4. Saya takut dah duk rumah sorang-sorang pagi-pagi pas Nadiyah gi ofis. šŸ˜¦ Esok pagi saya nak bangun awal dan siap-siap sekali dengan Nad.
  5. Hehehe, dan saya nak pinjam Magz Pengantin lepas-lepas from Kak Aien. TQ Kak Aien!
17 Comments leave one →
  1. December 17, 2007 10:46 pm

    dah beli mag pengantin bln jan? šŸ˜€

    saye tataula hamu pnjm mag yg lepas2 dr sape nehh.. šŸ˜¦

  2. December 17, 2007 10:54 pm

    opsss… typo error…

    saye tataula *mahu* pnjm mag yg lepas2 dr sape nehh.. šŸ˜¦

    ehe

  3. suraya permalink
    December 18, 2007 8:12 am

    aku pun gatal2 gune 3g intenet!!syok bangaatt lagi2 la time bosan kat umah.tapi setakat ni x lambung sgt bil lam 100+.haritu cek nak dkt 280 rupenye tak deduct lagi kalo betol 280 memang aku pengsaaannnn.

  4. December 18, 2007 9:15 am

    cik aida – hehehe. sy dah beli dah pengantin januari. mlm awak msg tu gak sy gi beli. awak ni bukan dah beli every mth ke pengantin tu?

    cik suyaya – a’ah skrg die lom tolak lagi yg family talk-time tu yg banyak tu. tp last mth kitorang dah kena bayar exceed dr bil amount every mth. adelah dalam 170. this mth aku tak taulaa, serammm..

  5. suraya permalink
    December 18, 2007 10:48 am

    sy ada baanyaakk eyda tp tu semue abg sy yang beli.adik die tukang cilok jaa.aha..abgku yg betoi ye bkn cik tj =)korang tau x nana kecik comei budak kelas aku tu graphic designer raja sehari @ ratu sehari aku lupe sudah namenye.kalo rajin p ym die..die kate leh bg free jaa..kalo bli pun rm18+ maaahhaaalll.

  6. December 18, 2007 11:37 am

    waaahh cik nana tu graphic designer ratu sehari? wooow ape lagi suraya kite kawin nnti mintak masuk ratu sehari or raja sehari wutever the name is. hehehe. ko masuk bulan may aku masuk bulan july.

  7. suraya permalink
    December 18, 2007 12:41 pm

    aku punyela x penah dgr name mag tu.nana kate dah bersepaah kat kedai.bile kua 3rd edition baru aku terpasan.n the price wawiwuwuu..leh beli 3 mag pengantin!mizz..bole2 nanti aku habaq kat nana.sharina dah massuukk taauuw lam mag tu!!

  8. December 18, 2007 1:00 pm

    waaaaaaaaaaaaaaaaaa…
    haku da bli satu keping ratu sehari tu taaauuuu… bape belas henggat taahhh aku pn lupe.
    cik sue, sile la bg ym id kwn ko tu šŸ˜€

  9. iceskyjuice permalink
    December 18, 2007 3:41 pm

    4. Saya takut dah duk rumah sorang-sorang pagi-pagi pas Nadiyah gi ofis. šŸ˜¦ Esok pagi saya nak bangun awal dan siap-siap sekali dengan Nad.

    -saya pulak takut nak duk sorang2 kat umah lepas keje…cik mizah, sila jangan balik keje lambat sangat ye!

  10. December 18, 2007 9:56 pm

    Saye kan tiap2 bulan pon bli magz pengantin tuh. Tapi tatau tuk ape, hihi. Seme nye idea mak saye sendiri. Bunge pahar, gift, dulang hantaran. Arituh ye ye jek saye belek2 tgk baju tuk nikah. Bile pi kedai, lain jadik nye. Huh, wat penat je. Mak saye pon dh marah. Dia pesan jgn bli magz pengantin lagi, bkn guna pon. Isk2, ade ke patut. Tapi saye bli jugak. Dpt tgk jadik la. Kalo x ang nyesal lak, hihi. Ratu sehari 3 rd edition pon ade bli tapi xde wat cth pape pon.

    Kakak, jgn lupe amek magz kt saye ek. Berkongsi2 la ngan eyda, hihi šŸ˜€

  11. December 19, 2007 8:58 am

    uiks,
    nape korg takot duk sorg2 kat umh nih?
    hmmmm…
    šŸ˜•

  12. December 19, 2007 9:10 am

    nad – slmt hari raya! jumpa anda di tahun hadapan. hehe šŸ™‚

    cik Aien – bestlah mcm tu mak awak bg idea sume. mak saya plak yg belikan majalah2 hantaran la apela. insyaAllah bile2 sy ke shah alam saya akan msg awak tny awk free ke tak k.

    cik kopi – a’ah adelah ceritanye tu. jom share magz pengantin! ey ratu sehari tu mcm susah je nak jumpa kat mane-mane.

  13. shera permalink
    December 19, 2007 1:40 pm

    haish..entry je pendek sahaja…respon pjg berjela…blueek ;p
    cite psl kawen kamu mmg no.1 kakak! šŸ™‚

  14. December 19, 2007 2:50 pm

    weekksss! shera, majuk ngan kamu. sbb tanak jumpa aku weekend lepas šŸ˜¦

  15. December 19, 2007 5:25 pm

    weeehuuuuu…mizah ku yg di rindui…aku ader mag pengantin niha..ko biler nk jmp aku…bleh kiter samer2 ngk mag pengantin…heeeee next year it is….nnt aku anta kad =p

  16. erun permalink
    December 20, 2007 3:43 pm

    miezah…ko ngk2 kn atul tu tau…if dia malas…cubit je..huhhuhu
    t.care ok….

  17. December 21, 2007 1:25 am

    errkk..aku sudah laamee bangat x ym.id nye pun sudah lupe..hee…nanti ye aku cari2 kat membe2 multimedians yg lain =)

Leave a comment