Skip to content

Random

February 16, 2008

Encik Faez has a new hobby now. Which is memukul. Memukul bola golf di driving range. Gud luck with your new hobby, encik. Jangan hangat-hangat tahi ayam je ok. Hehehe. Dan sila pastikan anda pulang ke rumah sebelum jam 12 tengah malam.πŸ™‚

Next week and the week after and the week after would surely be hectic & craziest weeks @ work. Arghhh!!! Boleh nak gila dah ni, since the last two weeks, most of the days saya balik around 8.45 – 9.30pm. Haritu baru lepas settle bonus payment. Ni nak membayar arrears for unionized staffs pulak. Bukan 200-300 orang, tapi adelah dekat 5000 orang kot. Arggghhh!!! Boleh jadi gila. Serius. Tapi, tak maula. Hehe. Dan nanti mungkin tak sempat nak update the blog. But InsyaAllah, if I have the time, I would surely do it.

Suasana pilihanraya dah mula terasa. Lebih-lebih lagi jalan nak masuk ke housing area saya ni, penuh dengan bendera dacing dan UMNO. Kebetulan juga, nak sampai ke rumah saya tu akan lalu depan rumah Adun Paroi YB Bibi Sharliza. Sejak parlimen bubar 13hb Feb yang lepas, rumah beliau memang terang benderang. Dan nampaknya bendera dacing & UMNO pun dah naik tiang dah.πŸ˜‰ Jangan lupa hari mengundi 8hb Mac nanti. Siapa antara anda semua yang tak daftar ni?

p.s: Dey tambi, mane pi comment link ko? Dah aku nak mengomen kat blog hang tak bleh lak. Pi betuikan balik. Ayoyo amma porengge.

16 Comments leave one →
  1. February 17, 2008 8:52 pm

    i’m the first to comment..

    ko mmg lawak cik mizah oiii.. nape speaking camtu ngan yanadey..wakakkakkaka..

    alahai cik mizah.. 8.30 to 9.00pm tu mainan aku je.. dah lali dah.
    anyway..selamat ber bz.. ahahhaha

    bz2 pun kena dtg gathering 7 sekawan tau! nak aku amik ker?? ehehe..
    πŸ™‚

  2. February 18, 2008 9:44 am

    athirrrr, hey nape saye tak tau gath jadi ke tak and bile?? takde email pong. kindly update me cik thir.πŸ™‚

  3. suraya permalink
    February 18, 2008 2:12 pm

    driving range tu yg kat ats tu ka??ke yg kat padang tu??ko bebaik men golf nanti die leh jadi ireenngg mcm bapak gue.haa choki tu jawe jgk kan?tanye die ape ireng tu.kakakakaakkk

  4. February 18, 2008 2:38 pm

    aku pun xtaula driving range mcm mane die gi main. encik paez, sila jawab soklan suraya. ireeenng tu apo suyaya? tulah kalau die gila sangat men golf nanti aku nak suh die belikan ladies set satu utk aku. hehe.

  5. February 18, 2008 7:31 pm

    Ok ape ireenngg, baru la encem. Hehe..

  6. Acik Lina permalink
    February 18, 2008 11:21 pm

    eh, nk jugak men golf..cam best je. sruh abg faez bli 2 set k! hehehe!!!

  7. February 19, 2008 9:25 am

    kak aien, ireeeeng tu ape plssss???

    lina, hehehe. nanti kite pow abg paez.hahahaha.

  8. February 19, 2008 11:20 am

    wei mizah, now u can gimme a shout out kat my blog..macam biaser laa u hef redo step by step ari tuh coz aku da tukar skin.eh umah ko dkt ngan YB bibi? camtu aku tau laa area umah ko.

  9. February 19, 2008 12:02 pm

    okeh dey. a’ah lalu depan umah bibi dulu turun bukit sket jumpela rumahku. ko penah pi umah die ke? meeting PUTERI UMNO?

  10. February 19, 2008 5:00 pm

    aku penah pegi umah dia.xder la meeting puteri umno..aku x join.ko x join ker?

  11. fizz permalink
    February 20, 2008 7:19 pm

    k.mizah!!!

    miss you!!!! =)

  12. February 20, 2008 8:39 pm

    Ireennggg adalah WARNA pada kulit yg berubah akibat berjemur di tgh panas, hihik.

  13. February 21, 2008 9:25 am

    fizzzziiiiieeeee!!!

    miss you too much!! =)

    kak aien – oooooooooohhh tu ke maksud ireeeenngg. hehehe. setakat ni die gi men malam2,so maybe belum nak ireengg kot. hahaha.tapi best gak kalau die ireeng.sebab die tu cerah sgt.hihkhik

  14. idawanie permalink
    February 23, 2008 8:36 am

    saye x daftar lagik!!
    tp kalo daftar pn x smpt g mengundi jugak..hehe

  15. February 23, 2008 1:51 pm

    Hehe takpelah.Lupekan hsrat cik wanie nak mendaftar pilihanraya buat masa ni.Dah balik malaysia jadi Dr. Wanie nanti baru mengundi k!!πŸ˜‰

  16. February 24, 2008 12:12 am

    Kakak.. kate mauuu dtg!!

Leave a Reply

