Skip to content

We’re back from Medan!

March 3, 2010

Will update soon.

6 Comments leave one →
  1. March 3, 2010 8:13 am

    wah… beli apakah? gumbiranya🙂

  2. suraya permalink
    March 3, 2010 10:31 am

    lame glerrr aku x g medan.last mase umor 6 taun.aku duduk kat rumah yg ade kepale patung kat bumbung.aku siap nanges2 mlm2 sbb teringat2 patung tu dtg dalam mimpi!

  3. March 3, 2010 10:53 am

    fiza – adelah membeli sikit-sikit hehe.lebih kepada menikmati keindahan alam semulajadi je kat sana.best tapi penat mendukung si kecik tuuu..

    surayatul – lake toba cantik sangat!!! berastagi sejuk gilerrr sangat best tido malam yg aku rasakan tidor malam ku yg paling best dan lena ever. medan panas giler! weh ko tau aku pun risau2 je banyak patung2 menakutkan tu pastu mase gi samosir island tengok rumah batak dan kubur (aku tak naik pon sebab takut bawak si baby ni) aku dah risau2 dah takut ade pape.dahlah malam kat lake toba tu si kenit meragam giler2 punye.hehehe.weh pastu kedai jual babi panggang bayak giler weh hehehe. tapi yg pasti, scenery spjg perjalanan sangat cantekkkkkkkk!!

  4. March 3, 2010 8:13 pm

    syoknya p medan!
    tgk gambar2 awak kat FB faez sungguh cantek la scenery dia!
    nak pegi!
    nak pegi!

  5. March 4, 2010 9:14 am

    kak kopi – a’ah syok sgt! ye scenery memang breathtaking. takpe nanti baby dah keluaq hangpa pakat p medan bertiga lak.tapi tunggu baby besaq skit cam humaira. eceh cakap utagha plak neh.🙂

  6. March 6, 2010 4:56 pm

    cantiknye tasik…

Leave a Reply

